jackan jag inte kunnat sluta tänka på

Hehe, nu får du väl ändå ge dig tänker ni väl nu? Men jag är helt seriös. Såg den här på Nelly för ett par veckor sedan och tänkte beställa den då. Men var ändå liite osäker, så väntade till dagen efter.. Och självklart var den slut i min storlek då. Men nu ikväll, hittade jag den på Bubbleroom. Beställd! Har alltid så svårt för att hitta en snygg vinterjacka och jag vill inte gärna lägga ner en halv lön på en. Denna är absolut värd sitt pris, plus att jag hade 100 kronor rabatt! Gillar den stora luvan och de silvriga dragkedjorna. Mums! Hoppas den är varm bara..

Haha, ett helt inlägg om en jacka.. Rolig tjej. Den här veckan ska jag jobba eftermiddag, ska bli intressant och se hur det går! 13:54-23:18, ledig fredag. Tror jag kan gilla det.


Kommentarer
Postat av: Mor

Snygg!!! :)

2011-08-29 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0