it's been weeks

Oj, oj, oj vilken uppdatering. Har hunnit med mycket sen sist. Summerburst förrförrförra helgen, haha! Känns typ som att det var nu i helgen. Och det var awesome! Ett minne för livet som återupplevs nästa år igen.

I torsdags tog min älskade, duktiga Marika studenten. Kunde faktiskt inte hålla tillbaka tårarna, fick exakt samma känsla som jag själv hade när jag och mina fina vänner sprang ut skrikandes för full hals. Kan inte förstå att det var precis ett år sedan förra lördagen, helt galet. Men i alla fall: jag, Matilda och Rebecca bestämde oss för att fira det lite och drog till Sjökrogen. Mitt första besök där någonsin, och jag ger två tummar upp. Fler än så har jag inte! Blev ett återbesök nu i helgen med Marika, grymt alltså.

Nu har jag två arbetsdagar kvar, sen har jag tre veckors semester. Sååå sjuuukt skööönt. På schemat står en liten utomlandsresa, förhoppningsvis! Behöver komma bort några dagar för att kunna slappna av känner jag. Idag beställde jag även ett par blåa skor till min lilla samling, grrr. Tråkigt snygga.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0