don't stop believing

Hade en jättebra helg. Utgång med mina tjejor på Pluto i fredags (blev inge dansa till sista låten här inte, kroppen sa ifrån hehe). Får bli längre nästa gång! Och i lördags följde jag med ut till stugan och chillade. Grillade kyckling och tittade på Eurovision. Köpte även mina efterlängtade jordgubbar, mums! Tycker låten som vann var fin, men såå tråkig. Saade borde ha vunnit, för vi hade faktiskt det bästa bidraget.

Men så slutade den såklart piss. Tittade på två períoder av hockeymatchen, sen gick jag och la mig. Var skapligt glad eftersom det stod 1-1 då. Allt kan ju hända i hockey. Men tydligen hände ingenting, i alla fall inte från Sveriges sida. Fick ett sms av Rebecca där det stod att det stod 6-1 till Finland. Skriver väl som alla statusuppdateringar på Facebook lydde, vad fan hände? Ja ja, vi kan väl inte göra så mycket annat än att nöja oss med silver. Men fan också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0