rubrik

Sådär ja, igår beställde jag äntligen mig en iPhone 4. Bäst för mig att jag trivs med den nu. Men det tror jag att jag kommer göra.

Nu är min fråga hur i hela friden jag kan vara trött?! Gick och la mig kl. 20.00 igår, ÅTTA NOLL NOLL! Har alltså sovit i nästan 10 timmar, men är trött ändå. Vad är det för fel på mig? Haha. Sjukt mycket att göra på jobbet nu också (wow!), så inte får man vila heller. Men ja ja, ska icke klaga. Ska på någon kartläggningsintervju när jag slutat, sen ner och träna med miss M. 

Typiskt min humor...

Det var en gång 2 gafflar som flög, men plötsligt störtade dem.
-Varför?
För att gafflar inte kan flyga....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA orka att jag faktiskt tyckte den var rolig, ´haha!

Den här drog jag idag: En häst stod på en äng, vad var poängen? ;D Det tog ett dygn för en kompis att fatta den, ett tag för mig med :$

2011-05-25 @ 21:40:17
URL: http://rnystrom.blogg.se/
Postat av: Daniela

HAHAHAHHAHA :D!!!

2011-05-26 @ 20:15:29
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0