14/4

Oj vad jag har blivit dålig på att skriva blogg.. Ska försöka bättra mig, he-he. Men kan ju säga att det var otroligt kul på kryssningen och att det säkerligen blir fler gånger vi dansar på "Östersjöns hetaste dansgolv" . M har alla bilder så kan tyvärr inte lägga upp några än. Och om jag känner mig själv rätt så kommer det säkert att bli samma sak med dem som med Stockholm bilderna, att jag inte orkar lägga upp dem.

Påskhelgen har såklart också varit riktigt trevlig med massa mysiga släktingar och god mat (för mycket god mat). Men nu är lovet slut och det är tillbaka till det verkliga livet igen, känns ju aningen segt. Jag är så otroligt skoltrött nu, men jag gör mitt bästa.. Jag ska klara det.



Dreams are for fools, they let you down

Kommentarer
Postat av: karlberg

riktigt dålig på att skriva :m måste skriva oftare så jag har nå kul o läsa ju babe :D

2009-04-15 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0