16/4

Skrattade en massa i uppehållsrummet idag, det är så sjukt kul att dela pinsamma historier. Vår klass är bäst, så är det bara. Annars har dagen varit allmänt tråkig. Tänkte ta en snabbis på stan, men bestämde mig för att vara smart och spara på mina pengar.. Nu ska vi se hur länge det håller!

Just nu sitter jag bara och funderar på hur jag vill att min klänning till skolavslutningen ska se ut, min kära mor ska nämligen sy den. Har bestämt mig för att jag vill ha den figursydd och i grönt.. Tror jag i alla fall. Men det är ju ett tag kvar, så kanske hinner ändra mig. Vi får väl se!

På lördag blir det en myskväll med några från klassen (+ lite annat folk tror jag) på Lögarängen. Det är ju inte helt fel det! Men kan någon bara spola fram tiden till skolavslutningen? Nehe, bara att vänta då..



                                                                D to the amn!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Se det från den ljusa sidan, ju längre bort från skolavslutningen, desto längre bort från skolstarten ;)

2009-04-16 @ 22:32:39
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0