22/4

Jag ska börja skriva ett hyllningstal i retoriken nu. Och jag bestämde mig för att skriva det till min bror, Markus, som tar studenten om inte alltför många veckor. Jag är så stolt över honom. Om jag lägger upp det här får vi se, men skriva ett hyllningstal till honom.. Det vill jag göra.

Har kollat One Tree Hill ungefär hela dagen.. Jag kunde ju vara lite känsligare och gråta lite mer. Men sådan är jag, haha! Nu ska lägga mig i sängen och kika på Grey's Anatomy, sedan sova (förhoppningsvis inte hosta). God natt underbaringar!



This is heaven to no one else but me..


Kommentarer
Postat av: frida

grey's anatomy och one tree hill! Vem älskar inte 5an? :D

2009-04-28 @ 23:05:20
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0