28/4

Hade första delen i nationella idag.. Engelska uppsatsen. Vågar inte ens tänka på hur det gick, känns som att det blev helt fel.. Massa grammatikfel och så. Men det är ju skönt att ha det gjort i alla fall, hur dåligt det nu än gick.

Imorgon på Rörlig bild lektionen ska vi flima lite till. Vi håller på med ett program om de nya GB-glassarna. Vi ska testa  på hur de smakar, vad de tål osv. Riktigt kul faktiskt! Det är vid sådana tillfällen man inte kan göra annat än att bara älska skolan. Nej, jag förstår inte ens själv att jag precis skrev det där.. Men det är sant! Slutar ju redan vid 11.10 imorgon som vanligt, så det blir stan för min och M's del. Förhoppningsvis hittar man lite nya kläder, även smycken behövs! Och skor.. Igen.

Förövrigt har jag kommit till avsnitt 11 på säsong 3 på One Tree Hill. B to the est! Dessvärre har jag inte tid att titta mer  på det idag, för nu måste jag så fort som möjligt få min skönhetssömn. En sak till bara.. Har sådan ångest över att jag inte tog min joggningsrunda idag, nu när jag väl är frisk drar jag inte ut ändå? Skärpning Daniela, skärpning! Måste hitta tillbaka till motivationen, och det är fort. Peppa mig mer än gärna. Puss och god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0