Kissekatt

Jag fattar inte att skolan snart börjar.. 12 dagar, sen är det dags igen. Om jag är taggad? Hm, den saken kan ju diskuteras. Har blivit så fäst vid att kunna göra.. Eh, ingenting om dagarna. Men jag har i alla fall bestämt mig för att jag inte ska ligga efter i något ämne nu. Jag måste verkligen sluta skjuta upp saker och ting hela tiden, det är bara 3:dje och sista året kvar nu. Hold on!

Imorgon ska jag försöka att ändra bloggens utseende, från grunden. Wish me luck typ, jag är inte något proffs i Photoshop direkt.. Jag har förövrigt börjat fundera på vad jag ska önska mig i 18-års present.. Skor? Hehe. Nej då, men jag har faktiskt ingen aning.. Eller vänta, nu jag kom på värsta grejen: Pengar! Ma-ha!

Sitter och leker med lite bilder som jag tog för rätt så länge sedan, har ingenting bättre för mig.. Det ger mig lusten till att fotografera. Satsa på MVG i fotografisk bild B-kursen kanske? Stora förhoppningar, men tror att jag ska ha det som mål i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0