The Voice '09

Några sköna låtar, en tårgasattack, 4 onda fötter, ett tågproblem och några högljudda onyktra respektlösa killar senare, var jag och Rebecca äntligen hemma. Jag kan ju berätta att tårgasen inte var den skönaste känslan jag har haft i mitt liv, men nu vet man hur det känns också. Blir något att berätta för sina barn och barnbarn. Ha-ha. Men trots allt hade jag en otroligt rolig kväll, så tack till lilla R ♥ Jag har inga bilder därifrån, så ni får kika in på hennes blogg (hon är länkad där nere). Hon lägger säkert upp några!

En väldigt charmig bild på mig får ni se i alla fall.. Höhö

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sötnos :) <3

2009-08-16 @ 16:38:28
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0