Presentfunderingar

Var hos pappa igår och han frågade vad jag önskar mig i present.. Jag sa att en Audi R8 skulle bli helt perfekt. Det var ett skämt dock och jag funderade vidare. Efter ett tag kom jag på att man kanske ska önska sig en tatuering, men jag är rätt osäker än så länge. Om jag bestämmer mig för att göra en, så vill jag ha den på ett lagom diskret ställe. Nacken eller foten är två av ställena jag funderar på. Hm, får fundera vidare på det..

Nu ska jag gå ut med hunden, när jag kommer in igen ska jag bara ligga i min säng och tycka synd om mig själv. Jag har nämligen världens jobbigaste mensvärk. Man bara älskar att vara tjej ibland, ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0