Thoughts

Åt precis sommarlovets sista måltid.. Snart ska jag ta sommarlovets sista dusch, sedan titta på sommarlovets sista film. Och det här blir sommarlovets sista inlägg. Så där kan man hålla på ett bra tag, men det ska jag inte göra.

Jag kan inte direkt säga att jag är taggad inför att börja skolan igen. Däremot längtar jag efter alla söta flickor och pojkar man får träffa varje dag. Alla glada skratt som klingat i uppehållsrummet, allt prat på lektionerna och långa stunder i matsalen. Man saknar det ju, speciellt jag som har gjort nada ungefär hela lovet. Shit, om jag låter såhär nu.. Hur kommer jag då låta när vi tar studenten? När vår tid tillsammans faktiskt är slut.. Nej Daniela, tänk inte på det nu. Det är ju trots allt ett tag kvar. Nu gör vi de sista månaderna till de bästa!


1, 2, 3 count to the beat

Kommentarer
Postat av: Matilda Jansson

SVAR: Ja, visst ser det annorlunda ut :O Men det känns riktigt bra nu alltså! :D

2009-08-23 @ 22:51:54
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0