Red nails

Jag sov nästan 12 timmar inatt, men jag är trött ändå.. Hur är det möjligt? Dagen var i alla fall allmänt seg. Jag och Matilda hade helt glömt bort om vi valt historia eller inte. Det visade sig att vi inte hade gjort det, så en håltimme kommer vi få stå ut med varje tisdag. Men sovmorgon till 10 på fredagar när alla andra har historia.. Vem klagar? Inte jag i alla fall!

Jag sitter just nu och tittar på OC, har målat mina naglar röda och drack precis upp mitt te.. Var längesen jag drack det så hade glömt bort hur gott det faktiskt är! Nyttigt är det ju också. Two and a Half Men börjar om några få minuter så ska lägga mig och kika på det istället, skratta behövs just nu känner jag.. Börjar 09.30 imorgon, klockan 14.00 ska jag till tandläkaren och efter det blir det lite spinning med Matilda. Fint! Dags att påbörja det nyttiga livet? Stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0