221209

Jag spenderar dan före dan före dopparedan med pizza, Pepsi och massor av gamla One Tree Hill avsnitt. Jag har faktiskt hunnit med att städa lite också, men resten av dagen kommer nog att se ut såhär tror jag. Igår var jag nere på stan med Markus och inhandlade de sista julklapparna, äntligen är det avklarat. Imorgon ska vi äta lite lunch på dagen här hos mamma, sen åker vi till pappa på kvällen och så bär det av till Stockholm på torsdag förmiddag. Jag längtar faktiskt till att få sitta där och kika på Kalle Anka. Jag kommer förmodligen inte skriva så mycket alls de kommande dagarna.. Så jag passar på att önska er en riktigt god jul! ♥





You say hello, inside I'm screaming I love you
You say goodnight, in my mind I'm sleeping next to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0