Hej hej, hemskt mycket hej

Först och främst måste jag bara säga (läs skrika): VIK VANN ÖVER LEKSAND IGÅR!! Och imorgon åker jag och mina flickor + massa andra söta VIKare dit för ännu ett möte med dem. Jag ska inte hoppas alltför mycket, men jag hoppas! ♥

Nu till det andra: Anledningen till att jag inte har uppdaterat någonting alls sedan i söndags är att jag har jobbat med det som nämndes i det inlägget hela veckan, alltså damernas Innebandy VM. Så det har varit sängen som har gällt direkt när man kommit hem. Men nu är det bara två dagar kvar av den här upplevelsen och jag längtar inte direkt tillbaka till de vanliga lektionerna, det här är så otroligt kul. Jag tror dock att jag kan stå ut med 4 skoldagar, för sen är det ju faktiskt jullov! Härligt värre alltså.

Och till sist: TAGGA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0