14/7

Är jag bra på att uppdatera? Nej inte så speciellt. Matilda kom hem i söndags, så på kvällen tog vi en sväng ut på våra cyklar. Vi pratade en massa som vanligt och planerade lite saker, det var precis vad jag behövde! ♥

Igår då? Jag, mamma och Lovisa tog en sväng ut till Tuna Park. Det är ju rea överallt på allt nu så jag tänkte "något måste jag ju hitta". Men nej då, åkte därifrån med en kort mörkblå tröja/jacka (som det inte var rea på och som även mamma betalade, puss), ett armband och en solpuder. Vågar man ens kalla det shopping? Tror inte det. Så det blir nog stan en sväng innan jag ska på nya Harry Potter-filmen med Marika. Jag tycker om de filmerna, sådetså.

Nu ska jag alldeles strax dra mig härifrån för att börja fixa mig. Efter det ska jag till Rebecca med Matilda där det blir grillning. Trion återförenas! Kan det bli bättre? Älskar er.

Förresten så har jag min egen Britney-konsert här hemma, sitter och lyssnar på alla hennes låtar. Är inte ett dugg avundsjuk på de som såg henne igår och kommer att se henne idag.. Jo, det är jag visst. Hon har varit min idol sen jag vet inte hur långt tillbaka. Har struntat i vad andra tyckt och tycker om henne, hon är grym!


My loneliness ain't killing me no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0