17/7

Skrev ju i förra inlägget att jag hoppades på en trevlig kväll. Trevlig var den med tanke på att man hade några söta vänner med sig, men rolig? Nej, inte speciellt. Jag kan inte göra annat än undra vad som händer med världen, när en kille som inte kan ha varit mer än 12 år kommer fram och frågar om vi har cider eller öl att bjuda dem på. Antar att jag inte är helt ensam om att vara orolig. Suck säger jag bara..

Men nog om det, fick precis ett litet sms från Matilda där hon frågade om jag ville gå på stan med henne imorgon (idag). Självklart vill jag det. Ska jag ta en sväng in på Scorett och kika om drömskorna jag såg i Stockholm finns? Nej, bad idea. Då kommer jag bara lägga mig på golvet och börja gråta och så får Matilda släpa ut mig därifrån. Som när man var liten och var inne i en leksaksaffär och inte fick något ni vet? Ha-ha!

Nu ska jag ta och slita mig härifrån för att gå och lägga mig i min sköna, stora säng. Det låter frestande, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0