24/7

Vad är det för speciellt med den här dagen? Jo, skolan börjar om exakt en månad (ta vara på de här dagarna nu Daniela!), det är jul om 5 månader (vill jag helst inte tänka på just nu) och sist men inte minst så står mitt andranamn skrivet i kalendern vilket betyder att jag har namnsdag. Så grattis Kristina och Kerstin!

Nu har jag precis duschat och ska snart börja fixa mig. Sen ska jag ner på stan med mamma och leta efter en snygg väska.. Eller ska jag vara duktig och spara pengar? Kanske, men jag behöver faktiskt en ny väska! Vi får se hur jag gör..

Ikväll ska jag, pappa, Markus, Maggan och en vän till pappa och hans döttrar ut och äta (jobbig mening det där blev). Det ska bli trevligt. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: matilda karolina CHRISTINE jansson

då har ju jag med namnsdag idag, tror jag :o grattis oss! :) <3

2009-07-24 @ 19:26:17
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

Tjena allt bra med dig? :D

2009-07-25 @ 10:51:50
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0