4/7

Gårdagen
Blev först en grill-förfest hos Ida, som jag nämnde förut, vilket var mycket trevligt. Vid 8-snåret drog vi oss ner mot Power Meet. Träffade en massa söta människor och vädret var helt perfekt innan himmelen blev helt svart. Jag har då aldrig varit med om ett värre oväder i alla fall. Och har heller aldrig varit ett stort fan av blixt och åska, så ska jag vara helt ärlig var jag riktigt rädd. Usch! Men trots det dåliga vädret så hade jag en otroligt trevlig kväll med alla fina flickor och pojkar. Tack!

Fick förresten sms av Matilda för exakt 25 minuter sedan. Jag saknar henne så otroligt mycket, och hon saknar mig med. Det ni! Ha-ha. Hon ska åka vattenskoter på måndag.. Nej men jag är inge avundsjuk. Inte alls. Bara lite. Mycket. Men jag älskar dig ändå!

Just nu sitter jag och kollar på Star Wars som går på tv. Snart ska jag snart äta grillat med potatissallad, det slår ju aldrig fel. Ha en fin lördagskväll!


Regn, regn, regn. Well, det kanske behövdes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0