1/6

Och så var det den första juni då.. Jag tyckte nyss att det var första april och alla gick runt och lurade varandra. Om varje månad av mitt liv kommer att gå såhär fort är jag inte säker på om jag kommer hänga med riktigt. Det gäller att ta vara på sitt liv ordentligt.

Jag hann inte blogga igår som ni kanske märkte, detta berodde på att jag ägnade hela dagen åt att plugga. Japp, när alla andra var ute och glassade i solen satt jag inne vid datorn och skrev klart massa arbeten. Nu i efterhand förstår jag inte hur jag orkade, men känner mig riktigt stolt över att jag blev klar.. Eller ja, nästan klar. Bara en läslogg och en artikel kvar.

Måste gå på stan någon dag den här veckan, köpa lite saker som behövs till avslutningen + kvällen. Längtar sönder!



Detta är vårt liv, puss på det

Kommentarer
Postat av: Anonym

ba kriga! <3

2009-06-01 @ 19:10:17
Postat av: Rebecca

Våra liv i drygt en vecka till, sen är vi friiiiiiaaa! :m <3

2009-06-02 @ 09:18:28
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0