21/6

Har precis ändrat bloggens utseende (igen) som ni kanske la märke till. Är inte ett dugg nöjd med bilden på sidan, får väl fixa det någon annan gång när jag har tålamod till det.

Nu ska jag alldeles strax titta på Confessions of a Shopaholic och bara ta det lugnt. Det var längesen jag tog det lugnt.. I tisdags senast tror jag. Sedan dess har det varit kryssning, fest och ja.. Inte så mycket mer. Åkte i och för sig med till min farbrors och hans frus sommarstuga över dagen idag och där tog jag det bara lugnt, men fick bara 5 timmars sömn inatt så var inte speciellt social. Somnade gjorde jag också. Vilket ointressant inlägg det här blev märkte jag nu, slutar skriva nu annars blir det ännu mer ointressant. Filmtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0