22/6

Såhär ska min blogg se ut för ett tag framöver. Hoppas ni tycker om det, för det gör jag! Ma-ha. Idag har jag gjort ingenting alls, bara suttit här.. Var lite old fashion och spelade The Sims 2, har inte haft orken till att införskaffa 3:an ännu. Och nu till kvällen har jag fått en fin förkylning igen, precis vad jag behövde. Eller inte.

Är jag inte allt för sjuk imorgon åker jag till Lögarängen och träffar lite mysiga vänner. På torsdag blir det Rix FM Festival med Matilda, Rebecca m.fl. och på fredag Måns Zelmerlöw med Rebecca. Ser ut att bli en otroligt bra vecka.
Filmen jag nämnde i förra inlägget var förresten riktigt bra. Den slog nog till och med The Devil Wears Prada tror jag. Så har du inte sett den, se den!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Måååånsaaa :m <3

2009-06-23 @ 09:55:03
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0