24/6

Vaknade vid 12 idag, lite tidigare än vanligt men på tok för sent ändå. Måste skaffa en likadan väckarklocka som Kalle Anka har i husvagnen på julafton ni vet? Då kanske jag skulle gå upp, ha-ha. I alla fall så kilade jag ner på stan och träffade Matilda som skulle köpa lite saker inför sin Spanien-resa. Jag vill också åka iväg!

Och nu på kvällen såg jag på lilla Rebeccas msn-rubrik att hon hade tråkigt, vilket jag också hade. Så vi bestämde oss för att åka och köpa lite glass. Efter ett tag kom Anton och lite annat folk, så vi var med dem ett tag innan jag blev för trött och cyklade hem igen. Trevlig dag med trevligt sällskap!


Och slutligen bjuder jag på en snygg bild på Ed Westwick, dregla lagom!

Kommentarer
Postat av: karlberg

varför har du en bild på min pojkvän? låt bli :*

2009-06-25 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0