7/6

Sveriges nationaldag spenderades hos Rebecca med henne och Matilda. R hade dukat upp så fint med svenska flaggor och blommor. Och på min och M's tallrik låg det en varsin brownie, helt perfekt start på kvällen! Efter ett tag började vi grilla kött och kikade lite på fotbollen. Hur gott som helst var det!

När vi hade tjurat klart över fotbollen blev det Singstar och efter en stund kom R's kompis Hanna. Vid midnatt kilade M hem till sin Fredrik och jag, R och H blev bjudna på fest. Så vi tog cyklarna dit i regnet och var där en stund. Sen följde jag med R hem igen och sov där. Tack för kvällen tjejer, jag hade jättekul!


Ikväll 19.00 är det säsongsavslutning av Gossip Girl som gäller för min, Johannas och många fleras del. Jag har redan sett det, men jag ser det mer än gärna igen. Bästa avsnittet någonsin!

Kommentarer
Postat av: karlberg

nu närmar de sig!! åh så jag längtar :D

2009-06-07 @ 14:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0