9/6

Idag har vi varit på en "Salamandervandring" med klassen ute i skogen. Det var någon man från Naturskyddsföreningen som guidade oss genom den. Vi fick "lära" oss en massa om olika mossor, träd osv. Lät det kul? Nej, det var inte heller. Det var nog en av de jobbigaste sakerna jag har gjort hittills i mitt liv. Det började göra ont i min fot efter ett tag (stukade ju den för några veckor sedan) och jag konstaterade att den fortfarande inte tycker om långa promenader.

Nu, efter mycket om och men, är klänningen snart klar. Den ska bara kortas upp och rosetten ska sättas fast, sen är den helt klar. En stor puss på min mamma som har stått ut med mitt gnäll. Känner att jag har varit riktigt dryg, så puss och tack! Imorgon ska vi bara klippa klart vår film, vilket är min sista lektion av 2:an. Wow.. Jag klarade det! Efter det blir det stan för min del. Ska på jakt efter en bh som passar till klänningen.

Nej, resten av den här kvällen ska jag tillbringa framför TV:n, två avsnitt av 2½ Men och Vänner därefter. Det tycker jag om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0