29/3

Hade sjukt ont i lungorna i fredags, var lite smått orolig över vad det var för fel.. Och svaret fick jag igår när jag vaknade upp med en förkylning, igen. Men men, sålde i alla fall min moppe idag till en kille från Örebro..  Snygg var han, oh ja. Det känns otroligt skönt att ha fått den såld, körde den knappt någonting ju. Men det är lite tråkigt på samma gång faktiskt.
Nu ska jag lägga mig och titta på tv sen ska jag sova. Imorgon är början på ännu en hektisk skolvecka.. Sen är det påsklov, vilket är något som verkligen behövs.


Förlåt för dröjandet av bilder från Stockholm, kommer nog inte orka lägga upp dem alls. Ni kan kolla Rebeccas blogg så länge, hennes blogg är länkad där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0