Keeps gettin' better

För er som inte redan visste det, så satsade jag på att få ett VG i Foto A kursen, så lite glad blev jag allt igår när min lärare sa att han ville sätta det på mig. Jag måste bara lägga in lite fler bilder i min portfolio, sen skulle han ge mig det. Det gjorde mig glad, som tidigare nämnt! Däremot så är jag mindre glad nu, eftersom jag precis började att skriva om Reklamfilmens historia, låter kul va? Har i och för sig redan skrivit ungefär en halv A4-sida.. Och det ska bara vara en, så har inte alltför mycket kvar. Såg nu att det låter som en busenkel uppgift när man skriver det här i bloggen, men det är det inte ska jag tala om för er. Nu ska jag inte uppehålla er längre och återgå till att vara duktig. Sweet kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0