Måndag

Det var riktigt svårt att ta sig upp i morse måste jag säga, men det är det ju alltid första skoldagen efter ett lov. Jag är nog inte ensam om att tycka att det är som skönast att sova på morgonen, då man egentligen måste ta sig upp.
Hur som helst, den här skoldagen var inte speciellt händelserik, så hoppar över att skriva om den. Däremot var jag på stan med Matilda en snabbis efter skolan och fick syn på dessa underbaringar här nedanför. I'm in love! Perfekt i vår/sommar till både leggings, jeans och klänning ju! 699:-, får jag dom mamma? He-he :$ Nu ska vi alldeles strax åka och köpa hårfärg.. Funderar på någon lite mer rödtonad den här gången, men jag vet inte än.
Baby, bye bye bye
!


Kommentarer
Postat av: karlberg

fan va fräscha !!

2009-03-02 @ 23:02:09
Postat av: Rebecca

Följ Rebecca-trenden, satsa på rött ;)

2009-03-03 @ 22:21:30
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0