Onsdag

Jag älskar onsdagar! Varför? Jo det ska jag tala om för er, det är ju faktiskt inte helt fel att börja 08.30 och sluta 11.10. Och eftersom vi bara skulle skriva klart vårt manus idag, slutade vi ännu tidigare. M och jag bestämde redan förra veckan att vi skulle luncha på Saffets idag. Hon hade nämligen en 2 för en kupong där, så då tänkte vi att vi lika gärna kunde använda den. Men den fick man inte använda förrän efter 14.00. Så vi gick runt och kollade i varenda butik i cirka 3 timmar.. Dödshungriga, med noll energi kvar i kroppen och ömma fötter. Allt detta slutade med att vi skrattade ihjäl åt oss minsta lilla. Bäst är du! För övrigt så vill jag fortfarande ha de där svarta skorna några inlägg nedanför här, testade dem idag igen.. Skitsnygga! Om någon minut börjar Grey's Anatomy, så då ska jag infinna mig framför tv:n (även om jag redan har sett de avsnitten som visas på tv här i Sverige).



Baby, I'm what's on your mind


Kommentarer
Postat av: karlberg

aah dom där skorna äre fan inget fel på iallafall :D

2009-03-11 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0