17/5

Först och främst ska jag gratulera Alexander Rybak och Norge till vinsten av ESC 2009. Enligt mig är låten helt underbar och man kan ju säga att jag inte var helt ensam om att tycka det (med tanke på röstresultatet). Den har hur som helst spelats X antal gånger ur mina högtalare, he-he.

Denna söndag spenderades ute i solen på Björnön med pappa och Maggan. Passade på att fotografera en massa till mitt bildspel som ska vara klart på tisdag, lycka till med det Daniela. I alla fall, smart som jag är så satt jag med samma sida mot solen lite för länge, så nu är min högra arm helt röd. Duktigt va? Det bränns, det bränns riktigt mycket. Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på TV, kommer antagligen somna. Puss


Förresten så är helgens låt numero 2 No Surprise - Daughtry, utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0