7/5

Nu är snart ännu en skolvecka avklarad.. Jag kan inte fatta att vi snart sitter där i aulan och halvlyssnar på rektorernas fina tal och bara väntar på att få springa ut därifrån. Känner att ledigheten behövs nu! Men några veckor är det kvar och jag måste se till att plugga på rejält.

Åkte ner på stan med mamma idag och köpte tyg och mönster till min avslutningsklänning. Den kommer varken att bli grön eller speciellt tight, men den kommer däremot att bli snyggare! Om ni inte förstår vad jag menar med mina gulliga små pilar så ska jag försöka förklara i ord så gott jag kan. Rosetten ska vara i det vita tyget (som ser ljusblått ut på bild) och sättas fast i midjan. Själva klänningen ska vara i det blåa tyget (även bandet som går runt) och så ska vi korta upp den en bit.. För jag vill inte att den ska gå ända ner till knäna. Ska försöka lova att inte ändra mig, det är försent för det nu. Nej, tror det här kommer bli asbra! En puss till min mamma.

Vad är det mer för speciellt med den här dagen då? Jo, det är Joacims tur att bli 18 år, massa grattis på dig! Och det var då fan vad alla fyller 18, vad är det för speciellt med den åldern egentligen? He-he, skojade bara. Morr, jag vill också.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tänk på lilla mig som inte blir 18 förrän om nästa år :(( och btw kommer nog klänningen bli jättefin :) <3

2009-05-08 @ 16:38:18
URL: http://rnystrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

awesome! <3

2009-05-09 @ 12:21:02
URL: http://obvious.blogg.se/
Postat av: Matilda

awesome! <3

2009-05-09 @ 12:21:54
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0