Så göra vi när vi..

KROSSAR ÖREBRO!! HAAA-HAAA!

Jag mår hur bra som helst just nu. Höll ju mitt tal i svenska nationella idag och det gick jättebra. Även om halva klassen + jag började grina. Vad ska man säga? Att vi är aningen känslosamma kanske. Men allas tal var så otroligt fina, man märkte verkligen att de hade skrivit dem med hela hjärtat.

Efter det blev det mer tårar, men denna gång glädjetårar. Som ni kanske ser här nedan, så segrade VIK ikväll. Åh du ljuva revansch! Hoppas det svider i alla Örebroares hjärtan nu.

Imorgon börjar jag inte förrän klockan 13.00 med Hälsopedagogik, ska köra ett spinningpass på den. Därefter har jag bara Bild och Form sedan slutar jag. Blir nog kanske en liten tripp ner på stan och köpa lite saker.. Någon ny tröja kanske? Hm, ja så gör jag nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0