091009

Vi bokade studentkryssningen i onsdags, så nu slipper jag oroa mig över att inte det ska bli fixat. Blev så otroligt stressad över det där snacket och det var jag nog inte ensam om. Alla blev helt hetsiga. Men men, var ju även till tandläkaren på eftermiddagen där.. För att citera Johanna: "Du är där mer än själva tandläkarna", haha. Fick i alla fall min nattbåge, gud vad söt jag är i den. Eller inte. Det gör så ont att jag får tårar i ögonen. Jag försöker tänka positivt, att det blir fint sen.. Men det går faktiskt inte.

Den här fredagen är lite speciell. Om en vecka åker jag och mina tjejer till Örebro för att titta på när VIK spöar dem, om tre veckor åker jag, Matilda, mamma mf.l. på kryssning och sist men inte minst så firar jag min artonde födelsedag om 4 veckor. De kommande helgerna kommer alltså vara toppen!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta kyckling och kika på Idol. Och åker inte Camilla ut är nog det här det sista ni hör från mig.. Kanske. Nej då, jag skojar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0