Cold october

Usch vad snabbt temperaturen ute har fallit.. 0-gradigt när man ska ut på morgonen. Äh, får väl se det från den positiva sidan, nu kan man börja använda tjocka, mysiga halsdukar och vantar! Snön däremot behöver inte komma än på ett tag. Blir ändå bara slask.. Och så fryser det, och tinar, fryser, tinar.. Ja, ni vet. Inget jag ser fram emot direkt. Däremot när det blir riktigt mycket snö som håller sig, då kan det vara mysigt.

Nu ska jag bädda ner mig själv i sängen med min älskade bok, Ljudet av ditt hjärta. Läsa "lite" och sedan sova. Börjar i och för sig inte förrän 10 imorgon, men det är så skönt att sova länge.


Cause I'm trying so hard to hide, all of these feelings inside..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0