Don't try to change me

Dålig uppdatering, fy skäms på mig! Jag och Matilda åkte och gymmade lite på Friskis och Svettis idag, riktigt skönt var det måste jag säga. Satsa på ett gymkort kanske? Hm. När jag kom hem tog jag ett varmt bad och nu sitter jag och kikar på Harry Potter and the Half Blood prince, hi-hi.

Imorgon är det en kort skoldag för MP07B's del, ska bara testa studentmössor (!!) och sedan har vi Multimedia.. Det kan man ju faktiskt stå ut med! Och så får vi ju inte glömma att det är hockey på kvällen också. Men mest av allt längtar jag till fredagens bortamatch, då jävlar.



He kissed my lips, I tasted your mouth
He pulled me in, I was disgusted with myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0