All I want

En av skolveckans två segaste dagar avklarad, skönt. Imorgon är det bara Multimedia och lite redovisning på svenskan som gäller, också otroligt skönt. Köpte förresten tröjan jag la upp bild på i förra inlägget, får väl lämna tillbaka den om jag ångrar mig. Men det tror jag inte att jag kommer göra faktiskt.. Eller? Hm, nej jag behåller den! Så, nu är det bestämt.

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och läsa vår tråkiga bok som vi fått i uppgift att läsa i svenskan. Jag tycker om att läsa, eller jag älskar att läsa rättare sagt. Men den här boken är verkligen inte bra, jag förstår mig inte på den alls. Det enda som är bra med den är att den utspelar sig i Västerås. Men men, när jag är klar ska jag belöna mig själv med det andra avsnittet av Gossip Girl (haaa-ha Johanna!) och efter det lite Idol. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0