Already gone

Känner att skrivarglöden är enorm nu för tiden.. Eller kanske inte. Krossade i alla fall MP07A i brännboll idag.. Vad kan man säga mer än att B klassen är och förblir den bästa? Inte mycket.

När jag kom hem låg det ett par nya hörlurar på mitt skrivbord, tack mammsen! ♥ Ska inte slarva bort de här också. Dead By April ska få inviga dem ikväll! Ska snart hoppa in i duschen, därefter blir det Two and a Half Men tittande som vanligt sedan sängen. Är så sjukt trött. Imorgon eftermiddag ska jag till tandläkaren igen, yippee-ki-yay, motherfucker.. Och på tala om ingenting så vill jag shoppa höstkläder.


Förresten, jag har bestämt formen på mitt lilla hjärta nu, så här ska det se ut.. Sockersött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0