Blog drought

Det händer verkligen ingenting i mitt liv just nu som är tillräckligt intressant att veta. Mina dagar kan beskrivas kort: Skola, dator, TV och sedan sova. Låter det kul? Nej, det tycker inte jag heller. Jag måste börja ta mina joggingturer igen, innan det blir för kallt. Man känner sig ju så duktig efteråt sen.. Och musiken strömmandes in i öronen får man förstås inte glömma! Musik gör livet bättre, så är det bara.

Och på tala om musik, så börjar ju Idol 2009 ikväll som de flesta säkert inte har missat. Auditionerna är utan tvekan roligast tycker jag, att se vissa personer skämma ut sig inför hela Sverige är helt underbart underhållande. Nu ska jag springa in i duschen så fort som möjligt, för jag fryser ihjäl lite halvt.


Mad - Ne-Yo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0