Break me down

Var hos tandläkaren och spände tandställningen idag. De satte fast fästena på underkäken också, så jag ska dit nästa torsdag igen (!!) och sätta fast bågen. Känns som att jag är där in princip hela tiden, blir väl kanske så för alla som har tandställning i och för sig.

Mor min åkte iväg på kryssning idag och kommer hem imorgon, alltså sitter jag här i min ensamhet med huvudvärk, tandvärk, någon slags halv-frossa och ja.. En gäspande mun. Jag funderar på om jag ska kika på Day After Tomorrow som börjar kl. 21, men tror att jag svimmar vilken sekund som helst så blir nog till att sova istället.. Har ju sett den ett X antal gånger förut ändå så. Fick förresten mitt efterlängtade seriekort idag, 2 veckor kvar till premiärmatchen.. Håll ut!


Swear it all over again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0