Fix you

Vaknade på helt fel sida av sängen imorse, otroligt irriterad var jag.. Varför vet jag inte. Men som tur är så har man världens knasigaste kompisar, så det sura höll inte i sig alltför länge.

Tröstade mig i alla fall med lite shopping sen, eller tröstade och tröstade.. Hade bestämt redan förra veckan att jag skulle köpa lite saker idag så då passade det ju bra. Däremot blev det inte riktigt de sakerna jag tänkt mig (förutom jeansleggingsen).. Skulle ha köpt någon baströja också, men så blev det inte. Istället köpte jag två sjukt snygga armband och den tredje Twilight-boken. Men inte ångrar jag det, här ska läsas!

Men innan dess ska jag ta och titta på lite Gossip Girl. Och ikväll blir det Idol + tacos, kan det bli bättre? Dagen som började så dåligt fick ett lyckligt slut, ha-ha.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nisse!

2009-09-30 @ 18:50:56
URL: http://obvious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0