graffiti nails

Dålig på att uppdatera? Eh ja, har ju inte ens nämnt att jag äntligen har min fina mobil nu. Illa! Jo då, efter att ha besökt både Media Markt och Elgiganten ute på Erikslund och den var slut på båda ställena, så åkte vi vidare mot Hälla och provade lyckan där.. Och ja då, på On Off hade de den. Men för femhundra mer än jag räknat med. Så det fjärde och sista stället blev andra Elgiganten och där blev jag lycklig ska ni veta! Den fanns i lager och var 600 kronor billigare istället. I like. Nöjd tjej.

What else? Jo blev en lunch på Vivaldi idag med tjejerna. Tröttnar aldrig. Fick med mig Isadoras "Graffiti nails" (blev ascoolt faktiskt) och väskan här nedanför hem. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0