hello seattle

Jag vill skriva blogg men vet inte vad jag ska skriva tack för idag!


Jo, Hello Seattle (remix) - Owl City är fortfarande en av de bästa låtarna jag vet. Mega grym. Och jag är röd som en kräfta i ansiktet. Hittade min svarta klänning också, men hängde undan den tills imorgon eftersom jag inte får min lön förrän då. Vet inte vad som var finast, klänningen eller lönen..

Och just ja, Svenska New York fruar? Skånefruar? WHAT THE FUCK?! Vad kommer härnäst, Svensk/norsk/ryska Hollywood-Lapplandsfruar? Blir snart galen, alla kanaler är fulla av en massa jäkla fruar. Undrar vem det är som kollar på skiten egentligen, för ingen av de jag känner gör det.

Hahah, förlåt för rycket. Jag är egentligen riktigt glad idag. Men seriöst, det räcker nu! Oj, blev ju ett litet inlägg ändå. Helt osammanhängande förstås, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0