Vampires Suck sucks

Kunde inte ens kolla klart på den, helt värdelös. Som ni vet så älskar jag Twilight böckerna/filmerna och de flesta vampyrserierna.. Så man skulle kanske kunna tro att det är därför jag tyckte att den verkade dålig. Men så är inte fallet. Seriöst, de hade verkligen tagit de viktigaste replikerna rakt av ur Twilight och tryckt ihop allting. Det är väl så en parodi ska vara i och för sig, men de ska väl vara roliga också? Det jag hann se innan jag tröttnade kändes som en sådan där 1-minutsversion som finns. Men kanske ska ge den en chans till ikväll.. Vem vet, på något mirakulöst sätt kanske den blir rolig. Och sedan titta på Eclipse efteråt bara för att gottgöra vampyrer. Haha! Skämt å sido. Vilken nörd jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0