15/12

Jag är så trött! Men en sak som får mig att bli lite piggare är att jag kommer vara ledig såhär i juletider. 27:e, 30:e och 7:e. Så då får jag en chans att andas in, andas uuuuuut.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka och hämta ut min locktång som jag beställde häromdagen. Har lockat med plattången tidigare, vilket funkar jättebra. Men vill inte ha så stora lockar och det blir det med plattången. Så då tänkte jag att jag införskaffar mig en 19 mm locktång. Får väl visa resultat sen, någon gång. I framtiden.

Nej, nu får hon faktiskt komma. För jag vill krypa ner i sängen och titta på Bones och Mysteriet på Greveholm. Det är fan den bästa julkalendern genom tiderna. Den och När karusellerna sover. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0