29/12

Uhh.. Hela dagen igår sved och kliade det i näsan. Och självklart vaknar jag upp med en förkylning idag. Hade inte direkt mycket ork till att ta mig ut i kylan och bort från min varma säng.. Men jag tänkte, what the hell, det här är min sista jobbdag för i år. Men det blir nog inte mycket nyårsfirande för min del om jag mår såhär som jag gör nu. Helt yr i huvudet. Tre timmar till sen slutar du, stå ut Daniela!

Förstår inte alls att det är nytt år på lördag. Det är helt sjukt. Har haft ett riktigt bra år, med studenten som höjdpunkt. Fast och andra sidan var alla dagar med klassen helt galet roliga. Hur störda var vi inte? Saknar er så jäkla mycket alltså. MP07 i mitt hjärta. We will still be friends forever.

Nej, nu ska jag sluta låta så deprimerad. Fast när jag tänker på min säng skulle jag kunna börja gråta, haha. Och vet ni? Vi har faktiskt massvis att göra på jobbet. Så är jag ledig imorgon ;pPPpppP HAHAAA! Fy fan, nu är jag bara tråkig. Back to work!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0