andra advent

Min uppdatering är älskvärd, inte sant? Nej men jo såatte. Vad har jag att säga? De visade Prinsen Av Egypten på 5:an i förmiddags, en av mina favoritfilmer som liten och jag har inte glömt bort varför. Exakt lika bra som jag kom ihåg den! Tecknat växer man aldrig ifrån, tycker jag.

Andra advent är det ju idag också. Men konstigt nog har jag inte så mycket julkänslor än. Brukar oftast ha det vid den här tiden.. Kanske har med åldern att göra? Haha. Har påbörjat min julshopping lite smått, har ungefär två och en halv julklappar inhandlade. Men vet vad de flesta vill ha i alla fall, alltid något ju! Så känner att jag är ute i god tid för en gångs skull. Dock kommer det säkert sluta med att jag springer runt på stan i sista minuten samtidigt som resten av Västerås.

Här nedanför är min julklapp till mig själv. Kommer inte direkt bli något jag bara använder vid fina tillfällen.. Utan så ofta som möjligt, eftersom det egentligen var lite ganska mycket för dyrt för ett armband. Men vad gör man inte? Så sjukt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0