Christmas Lights

Mina julkänslor står just nu på noll. Tråkigt värre tycker jag. Har handlat klart alla julklappar, det är nästan 20 minusgrader och helt vitt ute och julmusiken strömmar ut ur högtalarna. Har till och med fått öppna två stycken julklappar som jag fick av mina kvinnor i lördags (TACK!! ♥). Allt detta, men känner ingen christmasfeeling alls. För tillfället. Fast nu fick jag reda på att vi ska koka knäck sen. Mums.

Kanske infinner sig känslorna snart? Jag hoppas det. Trist annars. Vill känna att jag har det där barnet i mig kvar. Nej, vet ni vad? På fredag är det Julafton, med god mat, fina julklappar, julgranar, pepparkakor, lussebullar och Kalle Anka klockan 15.00. Med julkänslor eller utan.

Ska snart slå in lite paket också, då tittar kanske känslorna fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0