Dan före dan

Glöm allt jag sa om att jag inte har några julkänslor. För det har jag nu! De kom fram när jag insåg att jag kommer vara lite ledig från arbetandet och ta det lugnt ett tag. Uppskattas! Nej hörrni, hörrni, hörrni här kan jag inte sitta. Nu måste jag verkligen slå in julklappar! Jobbigt att inte alla butiker slår in, för jag är inge duktig på sådant. Eller ibland är jag det. Whatever. Blir nog ingen uppesittarkväll för min del i alla fall, med tanke på att jag gick upp halv 5. Så dejtar nog Seeley Booth och gänget i Bones en stund sen sova sött. Skönhetssömnen behövs verkligen!

GOD JUL SÖTA VÄNNER!! Om jag inte hinner skriva något imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0