life

Är inte bara förkyld längre.. Nej, nu har jag såklart feber också. Är helt slut i hela kroppen. Har varit sjuk en gång förut på nyårsafton (som jag kommer ihåg) och det var samma skit jag hade då. Bara att hoppas på att det ger sig tills imorgon, men det är svårt att hoppas när jag känner att jag blir sämre och sämre.

Är väl inte direkt den enda som är sjuk, men det här suuuuuger. Lider med oss. Nu ska jag snart fortsätta med det jag gjorde innan jag började skriva, alltså vänta på hockeyn som börjar kl. 21.00. Hockey är alltid en tröst, vilket även shopping är.. Så igår införskaffade jag mig ytterligare ett par skor till min samling. Ett par fina vita skinn Converse med lågt skaft. Kan inte använda dem förrän i vår/sommar i och för sig.. Men ni vet, den som väntar på något gott.... Tänker mig dem till jeansjacka, klänning och bruna ben. Mh, mh, mh! Kan det bli sommar snart eller?!

Fördriver tiden med en dusch nu, det brukar pigga upp lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0