monday

Oj, oj, oj. Har verkligen haft noll tid till att skriva här! Har haft fullt upp med att äta, öppna julklappar och.. Öh ja, äta. Haha! Har fått så mycket fina julklappar. Shotglas, vanliga dricksglas (BLÅA!), bestick, en megamysig pyjamas, örhängen (till mitt fina armband), en mysig fleecefilt, världens gulligaste diskhandduk med glassar på, pengar och lite andra småsaker. Är så nöjd och glad över allt! Är nästan redo att flytta hemifrån nu, nästan..

Det tråkiga med de här högtiderna är att de tar slut så fruktansvärt fort. Man hinner knappt blinka så är det över. Skönt är dock att jag bara jobbar imorgon och onsdag sen är jag ledig tills på måndag igen. Behöver liite mer ledighet känner jag!

Vad mer? Jo, fick precis veta hur Matildas tatuering ska se ut. Snyggt kommer det bli! Jag vill också!! Morr. Nej, nu blir det dusch, tv-tittande därefter sömn. Upp, upp och iväääg imorgonbitti! Haha. 04.50 står klockan på, mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0